De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

25 November 2013 | Australië, Sydney

De eerste week is een feit, heb nu heel Sydney onderhand wel gehad, ik blijf hier nog een paar dagen en dan ga ik toch echt naar het oosten, gister een bbq gehad aan het strand wat echt gezellig was! Was daar met een paar Spanjaarden heen geweest. Biertje drinken en lekker eten met het strand op de achtergrond wat wil je nog meer. En verder zijn hier hele mooie parken waar we nog even gelegen hebben om van de zon te genieten.
Het volgende bericht zal ik erop zetten wanneer ik in het oosten ben!! Bye bye cheerssss!!

• 25 November 2013 - 11:23

Annette Van Loon:

Hoi Martijn,

Het is dus een gezellige eerste week geweest.
    Nu op naar het oosten en op zoek naar een leuke betaalde job.
    Succes en groetjes van het Drenthe volk.
    t.annette

• 25 November 2013 - 13:24

Jessie Van Erp:

He lieverd, waar zijn de foto's ? ,Lekker gekletst gisteren op Skype, dat dit allemaal kan , geweldig ! Zing deze week nog maar uit en dan hop naar het oosten, en op naar werk !! Dikke kus mama X

• 25 November 2013 - 17:34

Marian Vrins:

hoi Martijn, ik zie en hoor dat je flink aan het genieten bent, wel goed smeren daar , je bent nog steeds van het zonnetje daar aan het genieten. Wij hebben de winterjassen al aan.
    Nu je het daar wel gezien hebt kan / moet je gaan shoppen voor werk natuurlijk. Want alles is daar duur heb ik begrepen . Haha blijf genieten doei de vrinskes uit den bosch

• 28 November 2013 - 17:28

Toine En Reggie:

Hey Martijn,

Goede berichten vanuit het prachtige Ausi, geniet met volle teugen!!!!
    Groeten uit Olland!