Vertrek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

03 December 2013 | Australië, Sydney

Zo de dag is aangebroken! Vanavond om 7 uur vertrek ik naar brisbane, kom daar om elf uur in de ochtend aan, heb een mooie tijd gehad in Sydney met als top punt toch wel het stereosonic festival wat was dat genieten zeg! Het hostel waar ik verbleef was ook prima, op maandag gratis barbecue elke avond goon pong, goon is witte wijn ben ik nou ondertussen wel aan gewend ! Verder zijn we nog weze stappen met het halve hostel zo'n 100 man denk ik, dat was ook echt genieten. Nu ga ik het betere weer op zoeken lekker naar de 28 29 graden toe! Dan ga ik men surf skills is even uit testen. Donderdag vrijdag zaterdag en zondag kan ik al weer werken ook op stereosonic maar dan in brisbane dus dat komt allemaal goed uit! Een nieuw avontuur met nieuwe verhalen tot dan!!!! Cheerssss

  • 03 December 2013 - 08:20

    Marleen:

    Klinkt erg goed! Geniet ervan! x Marleen

  • 03 December 2013 - 09:18

    Jessie V Erp:

    He lieverd goeie reis en geniet van alles onderweg en natuurlijk op je nieuwe bestemming .Veel plezier groetjes en een dikke kus X

  • 03 December 2013 - 16:16

    Marian Vrins:

    he gaat goed zie en lees ik
    .Geniet van alles wat op je pad komt groetjes xxxxx


  • 04 December 2013 - 09:05

    Annette:

    Hoi Martijn.

    Het gaat helemaal goed.
    Super zn leuke job gehad,
    geniet van je reis in de bus
    en weer veel plezier in Brisbane.
    Groetjes, t.annette en o.leo

  • 07 December 2013 - 18:49

    Carolien:

    Hey Martijn,

    Beetje laat met reageren, maar dat geeft niks hoop ik. Succes met je nieuwe avontuur en tot volgende verhaaltje.

    Groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie!!

Avontuur australie

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2015

Cairns

03 Oktober 2014

Airlie Beach

08 Augustus 2014

FRASER ISLAND

29 Juli 2014

Hier begint het avontuur!

15 December 2013

De tijd vliegt!
Martijn

Living the dream

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 6145

Voorgaande reizen:

15 November 2013 - 15 November 2014

Australie!!

Landen bezocht: