De tijd vliegt! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 December 2013 | Australië, Brisbane

Hier weer een berichtje uit het zonnige australie! Hier in brisbane is het momenteel 26 tot 30 graden dus ik heb niks te klagen! Maar het is heel erg wennen dat als je door de supermarkt loopt, je de kerst muziek hoord spelen. En in de hostels de kerstmannen en de versieringen al ziet staan!! Ik ben al weer een maand in australie en moet zeggen dat ik het goed naar men zin heb, de tijd vliegt als je het naar je zin hebt! Natuurlijk zijn er wel is wat mindere dagen, maar dat hou je toch niet tegen. Soms ontmoet je leuke mensen waar je even een paar dagen mee optrekt en soms doe je het even rustig aan. Ik ben nu een week in brisbane en blijf nog een weekje in de stad hangen, daarna gaat de grote wildernis verkent worden, daar kijk ik meer naar uit dan het stadsleven ( ik ben niet zo'n stadsmens) overigens is brisbane een mooie stad met leuke barretjes en clubs, een strand wat gemaakt is omdat je rond deze tijd niet in de oceaan kan zwemmen door dodelijke kwallen, dus dat ze maar lekker daar blijven!! Verder wat leuke mensen leren kennen, en men kamergenoten zijn ook prima! Maar iedereen trekt verder door naar onder en ik ga juist naar boven, maar dat maakt niet uit, er is dan meer werk gelegenheid. Dus dan moet het toch wat makkelijker worden om wat te vinden! Heb al veel geprobeerd, men eigen in geschreven bij instanties en veel op sites men eigen als het waren een beetje verkocht: van ik ben Martijn uit Nederland en ben gemotiveerd en dit en dat maar het is momenteel nog niet veel. Maar we gaan gewoon verder wat vandaag niet komt morgen! En heb gelukkig wat adresjes achter de hand. Waarschijnlijk dat ik deze week ook nog naar de dierentuin of park net hoe je het wilt noemen, van steve irwin ga! Dus ben benieuwd . Nou ik heb weer genoeg getypt voor vandaag, het volgende verhaal zal uit noosa komen en voor nu zie het te stellen in dat koude kikkerlandje dan zal ik uitkijken dat ik niet verbrand! Prettige kerstdagen alvast, groetjes uit brisbane

  • 15 December 2013 - 11:58

    Annette Van Loon:

    Goedemorgen Martijn.

    Het fotoos maken lukt je goed, het zijn mooi fotoos geworden van Brisbane.
    Ik denk ook dat werk vinden in de stad niet meevalt.
    Op het platteland heb je waarschijnlijk meer kans van slagen. Laat de moed niet zakken,het zal lukken.
    Nog veel plezier in Brisbane en op naar de binnenlanden.
    Een gezellige warme kerst gewenst namens ons allemaal.
    Groetjes, Tante Annette en Oom Leo.

  • 15 December 2013 - 21:24

    Toine En Reggie:

    Hey Martijn,

    Fijn dat het goed met je gaat!
    Veel succes met het vinden van een baan, en nog veel plezier daar!

    Groetjes, Toine en Reggie

  • 16 December 2013 - 14:08

    Nico En Carolien:

    Hey hallo!

    Mooi om weer een verslagje te lezen. We wensen je gezellige kerstdagen toe, succes met zoeken naar een baan en ondertussen genieten van alles.

    Groetjes, Tante Carolien Ome Nico en iedereen die bij ons hoort.

  • 17 December 2013 - 16:49

    Marian Vrins:

    he Martijn,
    ik zie dat je er flink van geniet, en je bent echt met van alles bezig.
    Succes met het zoeken van werk, maar we gaan er van uit dat je dat ook wel lukt.
    Fijne feestdagen ondanks dat het te warm is hahaha maar dat maakt dan ook weer niet uit.
    groetjes van ons allen hier xxxxxx


  • 25 Januari 2014 - 08:29

    Martje:

    Klinkt allemaal goed. Vooral dat wat niet is komt morgen wel. Heerlijk dat da zo dan!
    Veel plezier in de rimboe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australie!!

Avontuur australie

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2015

Cairns

03 Oktober 2014

Airlie Beach

08 Augustus 2014

FRASER ISLAND

29 Juli 2014

Hier begint het avontuur!

15 December 2013

De tijd vliegt!
Martijn

Living the dream

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 6132

Voorgaande reizen:

15 November 2013 - 15 November 2014

Australie!!

Landen bezocht: