Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Lammers - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

18 November 2013 | Australië, Sydney

Hier een berichtje uit Sydney!!
De reis hier naar toe is al een wereldreis opzich, heb een tussenlanding gemaakt in abu dhabi en na anderhalf uur ben ik doorgevlogen naar Sydney.
Toen ik hier aankwam was ik in shock, wat ga ik nu eens doen dacht ik. Heb een busje naar een hostel gepakt die ik toevallig van men nichtje had gekregen dus dat was wel fijn! Heb daar een nachtje geslapen en gelijk maar een lekker koud biertje gepakte bij de bar langs het hostel. Nu zit ik voor een week in een ander hostel, vanuit hier heb ik nou het een en ander geregeld. Heb een bankrekening geopend en heb men tax file nummer aangevraagd wat handig is voor het terug vragen van belasting.
En verder heb ik wat rond gewandeld door de stad, ben bij het opera house geweest en heb wat mooie dingen kunnen aanschouwen. Langzamerhand begint de feeling te komen, maar het is wel even wennen! Over een week ben ik van plan naar het oosten te gaan verhuizen, hoe of wat we zien het wel heb tijd genoeg!! Dat was het voor nu, groetjesssss!!

• 18 November 2013 - 07:34

Marleen:

Hey Martijn,

Fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet nog van een weekje Sydney en dan gaat het werken beginnen!

Tot horens!
    xMarleen

• 18 November 2013 - 11:10

Joep Lammers:

Fijn om te lezen dat het goed gaat.
    Jammer van de regen, maar het is niet anders
    Ik zou zeggen, kom even langs: de spaghetti is klaar
    Tot gauw over de mail of Skype.
    Love you
    Paps

• 18 November 2013 - 14:59

Wesley:

Je bent in idd geval aangekomen, denk dat de reis ernaar toe het vervelendste is! Vanaf nu genieten en zoveel mogelijk bezichtigen. Succes

• 18 November 2013 - 16:15

Annette Van Loon:

Hoi Martijn,

Mooi zo de eerste hobbel genomen, aankomen in een wildvreemde stad.
    Jammer van de regen, maar je weet na regen komt zonneschijn.
    Geniet van de stad en op naar de eerste job.
    groetjes,
    oom Leo en tante Annette

• 18 November 2013 - 16:48

Ans:

Fijn dat goed bent aangekomen, je gaat er vast iets moois van maken, we blijven je volgen.
    Geniet ervan en groetjes Peter en Ans

• 18 November 2013 - 16:53

Jessie V Erp:

He schat, leuk verslag, logisch dat het wennen is ! gun het tijd .Ben benieuwd naar wat nog allemaal gaat volgen . Kun je goed slapen en heb je al lekker gegeten ? nou jongen tot zover, dikke kus, mama X

• 18 November 2013 - 17:01

Rianne:

Nou, laat het feest nu maar beginnen!! Ga er flink van genieten! Groetjes

• 19 November 2013 - 17:28

Reggie:

Hey Martijn,

Fijn dat je goed bent aangekomen, en te lezen dat het goed met je gaat!
    Tuurlijk is het even wennen, maar als je eenmaal je draai gevonden hebt ga je er vast een supertijd krijgen! Geniet ervan!!

• 20 November 2013 - 08:53

Carolien:

Hoi Martijn,

Dat je de stap hebt genomen om zo'n reis te gaan maken is al een overwinning om trots op te zijn. Geniet ervan en vertrouw op je gevoel, dan komt alles goed.
    Groet, T. Carolien en de rest hier

• 20 November 2013 - 11:39

Ingrid:

Naar het oosten verhuizen nog wel, dat klinkt serieus ;) leuk om te lezen dat je in wake up bent geweest! geniet van alles, groetjes vanuit phi phi!

• 21 November 2013 - 15:55

Martje:

Fijn dat je heel bent aangekomen. Leuke en mooue foto's ook op fb! Ik zou zeggen doe je ding, en maak er wat van!
    Groetjes!

• 21 November 2013 - 20:41

Marian Vrins:

he martijntje, fijn dat alles goed is gegaan, en zet hem op met alles wat je gaat doen, ik blijf je volgen groetjes xxxx

• 25 November 2013 - 11:22

Annette Van Loon:

Hoi Martijn,

Het is dus een leuke eerste week geweest, nu de volgende stap.
    Naar het oosten en een leuke betaalde job zien te vinden.
    Succes en groetjes uit Drenthe.
    Oom Leo en tante Annette